×

Pracownicy Zespołu Obsługi Klienta udzielą Państwu wszelkich informacji na temat:

  • zawarcia umowy sprzedaży/kompleksowej dostarczania ciepła
  • aktualizacji danych strony umowy
  • możliwości korzystania z ciepła systemowego przez cały rok
  • warunków zmiany zamówionej mocy cieplnej
  • zasad modernizacji węzłów cieplnych, w tym również rozbudowy węzłów centralnego ogrzewania o moduł c.w.u./wentylacji/klimatyzacji
  • świadczenia usług okołociepłowniczych
  • wystawionych faktur za ciepło
  • aktualnej taryfy dla ciepła / cen i stawek opłat

e-mail: veolialodz-bok@veolia.com

Pracownicy Działu Zarządzania Wierzytelnościami udzielą Państwu wszelkich informacji na temat:

  • stanu salda
  • zwrotu nadpłaconych środków pieniężnych
  • warunków spłaty zadłużenia
  • warunków i zasad zabezpieczenia wierzytelności Spółki
  • podejmowanych działań windykacyjnych

e-mail: veolialodz-naleznosci@veolia.com

Rozpatrywanie reklamacji związanych z umowami sprzedaży ciepła:

e-mail: veolialodz-bok@veolia.com