ul. J.Andrzejewskiej 5
92-550 Łódź
Centrala
tel.42 675 50 00 (godz. 7.00 - 15.00)
tel.42 675 51 16 (sekretariat zarządu)
e-mail: veolialodz@veolia.com
Social media:

CIEPŁO SYSTEMOWE
JAK PŁACIĆ MNIEJ
STREFA MIEJSKA
Czym są spowodowane letnie przerwy remontowe?
Przerwy remontowe i modernizacyjne sieci ciepłowniczej są planowane i realizowane co roku w okresie letnim w celu jak najlepszego przygotowania systemu ciepłowniczego do kolejnego sezonu grzewczego, w którym sieć pracuje z największymi obciążeniami (ciepła woda użytkowa i centralne ogrzewanie). Realizowane w okresie letnim wszelkie prace remontowo-modernizacyjne sieci ciepłowniczej minimalizują ryzyko wystąpienia zakłóceń i awarii w dostawie ciepła w sezonie grzewczym. Prace są planowane po analizie stanu technicznego sieci, który na bieżąco jest monitorowany przez służby Zakładu Sieci Cieplnej. Każdorazowo służby eksploatacyjne dokładają wszelkich starań, aby uciążliwości związane z przerwami w dostawach ciepła i ciepłej wody ograniczyć do niezbędnego minimum, a prowadzone prace maksymalnie skrócić, o ile pozwalają na to względy techniczne. Prace remontowo-modernizacyjne na sieci ciepłowniczej realizowane są zawsze zgodnie ze standardami jakościowymi dostaw ciepła i warunkami umowy.
Terminy przerw w dostawach ciepła i ciepłej wody można śledzić na bieżąco pod adresem https://energiadlalodzi.pl/przerwy/
Przepraszamy za niedogodności wynikające z letnich przerw w dostawie ciepła i ciepłej wody.
Czym są spowodowane letnie przerwy remontowe?
Przerwy remontowe i modernizacyjne sieci ciepłowniczej są planowane i realizowane co roku w okresie letnim w celu jak najlepszego przygotowania systemu ciepłowniczego do kolejnego sezonu grzewczego, w którym sieć pracuje z największymi obciążeniami (ciepła woda użytkowa i centralne ogrzewanie). Realizowane w okresie letnim wszelkie prace remontowo-modernizacyjne sieci ciepłowniczej minimalizują ryzyko wystąpienia zakłóceń i awarii w dostawie ciepła w sezonie grzewczym. Prace są planowane po analizie stanu technicznego sieci, który na bieżąco jest monitorowany przez służby Zakładu Sieci Cieplnej. Każdorazowo służby eksploatacyjne dokładają wszelkich starań, aby uciążliwości związane z przerwami w dostawach ciepła i ciepłej wody ograniczyć do niezbędnego minimum, a prowadzone prace maksymalnie skrócić, o ile pozwalają na to względy techniczne. Prace remontowo-modernizacyjne na sieci ciepłowniczej realizowane są zawsze zgodnie ze standardami jakościowymi dostaw ciepła i warunkami umowy.
Terminy przerw w dostawach ciepła i ciepłej wody można śledzić na bieżąco pod adresem https://energiadlalodzi.pl/przerwy/
Przepraszamy za niedogodności wynikające z letnich przerw w dostawie ciepła i ciepłej wody.