ul. J.Andrzejewskiej 5
92-550 Łódź
Centrala
tel.42 675 50 00 (godz. 7.00 - 15.00)
tel.42 675 51 16 (sekretariat zarządu)
e-mail: veolialodz@veolia.com
Social media:

CIEPŁO SYSTEMOWE
JAK PŁACIĆ MNIEJ
STREFA MIEJSKA
Szanowni Państwo,
Veolia Energia Łódź S.A. ogłasza nabór do Programu bezzwrotnych dofinansowań.
Szczegóły Programu dostępne są TUTAJ
Czekamy na Państwa zgłoszenia od 10.01.2022 r. w trybie ciągłym do momentu wykorzystania przewidywanej puli dofinansowań na dany rok.
Wszelkie pytania dot. Programu prosimy kierować na adres: efektywnosc.vlod@veolia.com
Czym są spowodowane letnie przerwy remontowe?
Przerwy remontowe i modernizacyjne sieci ciepłowniczej są planowane i realizowane co roku w okresie letnim w celu jak najlepszego przygotowania systemu ciepłowniczego do kolejnego sezonu grzewczego, w którym sieć pracuje z największymi obciążeniami (ciepła woda użytkowa i centralne ogrzewanie). Realizowane w okresie letnim wszelkie prace remontowo-modernizacyjne sieci ciepłowniczej minimalizują ryzyko wystąpienia zakłóceń i awarii w dostawie ciepła w sezonie grzewczym. Prace są planowane po analizie stanu technicznego sieci, który na bieżąco jest monitorowany przez służby Zakładu Sieci Cieplnej. Każdorazowo służby eksploatacyjne dokładają wszelkich starań, aby uciążliwości związane z przerwami w dostawach ciepła i ciepłej wody ograniczyć do niezbędnego minimum, a prowadzone prace maksymalnie skrócić, o ile pozwalają na to względy techniczne. Prace remontowo-modernizacyjne na sieci ciepłowniczej realizowane są zawsze zgodnie ze standardami jakościowymi dostaw ciepła i warunkami umowy.
Terminy przerw w dostawach ciepła i ciepłej wody można śledzić na bieżąco pod adresem https://energiadlalodzi.pl/przerwy/
Przepraszamy za niedogodności wynikające z letnich przerw w dostawie ciepła i ciepłej wody.