×

1 lutego br rozpoczęły się tegoroczne działania reklamowe Ciepła Systemowego. Kampania będzie realizowana na początek w wyszukiwarce Google, a następnie na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia, a także w Radiu Zet i RMF FM.

1 lutego br rozpoczęły się tegoroczne działania reklamowe Ciepła Systemowego. Kampania będzie realizowana na początek w wyszukiwarce Google, a następnie na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia, a także w Radiu Zet i RMF FM. W połowie lutego uruchomiona zostanie kampania na portalach onet.pl i wp.pl. Reklamy na tych portalach kierowane będą do mieszkańców miast, w których działają dostawcy ciepła systemowego.  
Nowa kampania wykorzystuje motyw znanej zabawy w ciepło-zimno. Gra w nią rodzina, która podpowiada, gdzie jest „Ciepło, cieplej…”, zapraszając na ciepłą stronę życia w mieście związaną oczywiście z Ciepłem Systemowym i jego dostawcami.